سلام

چند وقتیه سمت ما یه پارک/باغ جدید باز شده. از این باغ‌های قدیمیه که عمومی‌شون می‌کنن، مثل باغ ایرانی. امروز بالاخره قسمت شد برم و یه دوری توش بزنم. از باغ ایرانی کوچیک‌تر، اما باغ‌تر بود! پر از دار و درخت، مشخص بود اینجا باغ میوه بوده قبلا. به‌خصوص درخت توت زیاد داشت. همین‌طور انجیر و انار. راه که می‌رفتی معلوم بود قبلا کلی توت ریخته بوده زمین :))

خیلی تمیز نبود. دو جا دیدم از درختا لباس آویزون بود (احتمالا مال نگهبان یا باغبان) و از یه درخت هم یه کیسه پوست هندونه :/ به نظرم هنوز جا داره تا واقعا یه جای تمیز و دیدنی و شلوغ بشه. اما واسه پیاده‌روی روزانه جای خوبی به نظر اومد.

یه اتاق خالی نسبتا بزرگ یه گوشه‌ی باغ بود که یه سمتش یه سری وسیله بود. فکر کردم شاید نگهبان شبا اینجا می‌خوابه. اما حدس زدم بعدا اینجا رستورانی چیزی باز بشه.

چند تا المان هم داشت که شاید قراره به نماد اینجا تبدیل بشن. تو ورودی، یه محدوده رو دیوار کاهگلی کشیده بودن و از وسطش جوی آب رد می‌شد. جلوتر هم چند تا حالت طاقی شکل توی یکی از مسیرها گذاشته بودن که سایه‌های هندسی جالبی رو زمین ایجاد می‌کرد. این یکی المان مدرن بود.

حین پیاده‌روی و گشتن، یه سری عکس گرفتم و وقتی اومدم خونه چندتاشون رو تو گوگل مپ اضافه کردم. دارم فکر می‌کنم چرا قبلا با عکسایی که از جاهای مختلف می‌گرفتم این کارو نمی‌کردم. حالا نه اینکه تاثیر زیادی رو آدما داشته باشه (حتی برای این باغِ تازه تاسیس هم قبل از من تعدادی عکس گذاشته بودن، چه برسه به مکان‌های معروف‌تر)، اما حس جالب و خوبی داره که یه سری عکس هم من بذارم.