خب، وارد هفته‌ی دوم چالش می‌شیم! سلام :)

نمی‌دونم چالش کتابخونی طاقچه رو چقدر دنبال می‌کنید. من زیاد دنبال می‌کنم :)) موضوع این ماهش کتاب ترسناکه. یکی از کتاب‌های پیشنهادی‌شون رو خوندم و تا آخرش اینجوری بودم که خب پس چرا نمی‌ترسم :/ غافل‌گیری و دلهره داشت‌ها، اما یه وقتا آدم موقع خوندن بعضی کتابا خیلی بیشتر ترس رو احساس می‌کنه. کتابای ژانر تریلر که فکر کنم معادلش می‌شه دلهره‌آور، معمولا خیلی بیشتر منو می‌ترسونن تا کتابای ژانر وحشت. عموما ژانر وحشت‌ها داستان‌شون یه مدلیه که می‌دونی واقعی نیست، اما تریلرها نه با مثلا موجودات غیرواقعی، بلکه بیشتر با بیان ترس‌هایی که تو ذهن همه‌ی ما نسبت به اتفاقات واقعی می‌تونه وجود داشته باشه آدمو می‌ترسونن. البته که خیلی وقتا مرزی بین این دو تا ژانر وجود نداره. و البته‌تر اینکه من خیلی هم تو این ژانرها کتاب نخوندم که بتونم تعمیم بدم.

اینم اضافه کنم که ماجرای کتابی که خوندم هم ظاهرا تو ذهن طرف می‌گذشت ولی بازم اونقدری منو نترسوند :/ شاید چون منطقش رو درک نکردم. یا شاید چون به اسم کتاب ترسناک شروعش کردم انتظار چیز بیشتری داشتم.

حالا منظورم این نیست اینجور کتابا روم تاثیر نمی‌ذارن‌ها. یه سری کتاب‌ها هم بوده که می‌خوندم و همه‌ش قلبم تو دهنم بوده. که گویا تو همون ژانر تریلر قرار می‌گرفتن. فیلم ترسناک هم تقریبا اصلا نمی‌بینم چون می‌ترسم :))

من اسم کتابا رو نیاوردم، اما شما اگه دوست داشتین کتابی معرفی کنید که با خوندنش ترسیدین.