سلام

من دوباره دچار مشکل در پست گذاشتن شدم :)) کلی از امروز نوشته بودم ولی از اون وقتاییه که حس می‌کنم چرا باید این همه جزئیاتو بگم. پس فکر کردم در حد کلیات بگم!

امروز از خودم راضی بودم!

راضی از اینکه صبح تونستم به اضطراب بازدارنده‌م غلبه کنم و بعد از دو هفته رفتم دانشگاه و یه کار مهم رو انجام دادم. و خدا هم کمک کرد کاره خوب پیش رفت.

و همین‌طور خیلی خوشحالم که اون وسط یه فرصت پیش اومد که توی کاری مشارکت داشته باشم و تشویق و تایید دیگران حس خیلی خوبی بهم داد.

طوری که برگشتنی تو راه با خودم حرف می‌زدم و به خاطر این دو موضوع هم از خدا تشکر می‌کردم هم از خودم :))

و البته امروز تاریخی رو که تو ذهنم برای یه ددلاین داشتم واقعا تعیین کردم. ثبت شدنش یه کم منو ترسوند، مخصوصا که بعدش حس کردم اگه تاریخ دیرتری هم می‌گفتم مشکلی پیش نمی‌اومد. ولی از طرفی خوشحالم که دیرتر نگفتم و مطمئنم اگه درست وقت بذارم می‌تونم از پسش بربیام.

عصر یه اپیزود از پادکست رادیو راه رو گوش می‌دادم، از قسمتایی بود که مجتبی شکوری اومده بود کتاب‌باز. یه جاش صحبت این بود که آدما در شغل‌شون نیاز دارن نتیجه‌ی کارشون دیده بشه. که بهشون به عنوان عضوی از اون کار اهمیت و ارزش داده بشه. و این یکی از عواملیه که به فرد در کارش انگیزه می‌ده.

دیدم امروز شبیهِ همین رو تجربه کردم! تو جمعی که اغلب باهاش حس غریبی دارم (با اون جمع، نه الزاما افرادش)، تو یه کاری کمک کردم و دیده شدم!

البته که این فقط یه حس خوب نسبت به خودمه و باعث نمی‌شه من توی این جمع جایی پیدا کنم. و باز خوشحالم به خاطر اون ددلاین که باعث می‌شه این نوع از حضور من در اون جمع زودتر تموم بشه. و احتمالا ازشون دور هم بشم.

(فکر کنم با اینکه از جزئیات فاکتور گرفتم داره اندازه‌ی همون پیش‌نویس اول پست می‌شه!)

تازگی بدم نمیاد باز تو کانال هم یه چیزایی بنویسم، ولی یه اتفاق بامزه و البته قابل پیش‌بینی افتاده؛ بعد از اینکه کانال رو پرایوت کردم آیدی‌ش رو یکی برداشته :))

آیدی sophies_world@ که کانال من بود، الان شده یه کانالی که توش فایل‌های کتاب صوتی دنیای سوفی قرار داره! جالبش اینه که یه کانال sophie_s_world@ هم هست با همین محتوا دقیقا! طرف حس می‌کنم کمین کرده که همه‌ی آیدی‌های شبیه اینو تصاحب کنه همون فایلا رو بذاره توش :))

حالا من از قبلش هم می‌خواستم اسم کانالو عوض کنم ولی هنوز به نتیجه‌ی غایی نرسیدم! و اصلا آیدی بهانه‌س.

خیلی طولانی شد، قرار بود یه پست سریع باشه. نصفه شبی افتادم به حرف زدن :))

اینطوری کلی نوشتن هم خوبه‌ها! :) راستی می‌تونه یخ‌شکن ۱۱ هم محسوب بشه.