لازم دارم که بیام و بنویسم بدون اینکه حساس باشم که متنم به درد می‌خوره یا نه، بدون اینکه بخوام ده دور از روش بخونم که ببینم آیا غلط املایی ندارم؟ منظورمو درست رسوندم؟ فلان جا برداشت اشتباهی نمی‌شه؟ و... آخرشم با خوندن بعضی کامنتا فکر کنم کاش کلا فلان تیکه رو نگفته بودم.

قضیه اینه که یه عکس فرستادم برا یه پیجی و لوکیشن رو یه ذره اشتباه بهشون گفتم. اونا هم طبق حرف من تو کپشن نوشتن که اینجا کجاست.

حالا خود فرایند عکس گرفتن به چه صورت بود؟ دو هفته پیش چند تا عکس گرفتم و فکر کردم قشنگن و خوبه یکی‌شونو بفرستم. چند روز بعدش دوباره رفتم چند تا عکس دیگه از همون‌جا گرفتم که شاید بهتر بشن. چند روزم درگیر ادیت کردن و حذف به درد نخوراش بودم تا بالاخره دو سه تا رو انتخاب کردم. حالا انگار می‌خوام برا یه گالری عکس بفرستم :/ یه پیجه دیگه، حتی مسابقه‌ی عکاسی هم نیست :/ مسابقه سر لایکه صرفا :/ خلاصه بعد از کلی فکر کردن بالاخره یکی از عکسای همون روز اول رو فرستادم براشون! امشب گذاشتن توی پیج، با لوکیشن اشتباهی که من گفته بودم. من وقتی فهمیدم که یه نفر کامنت گذاشت گفت این اونجا نیست، فلان جائه.

حالا کمال‌گرای وسواسیِ درونم سه ساعته مخ منو خورده که چرا اشتباه کردی! دیدی ضایع شدی :|

رها کن دیگه بابا.

مگه همه چی باید کامل و بی‌اشتباه باشه؟

چقدر از ترس کامل نبودن کاری رو نکردم؟ چقدر انجام کاری رو برای بهتر و بهتر شدن طول دادم و عقب انداختم، که تا جای ممکن کم‌نقص به نظر بیام؟

خیلی کارای جدی‌تر از فرستادن یه عکس منظورمه. وگرنه این که اهمیتی نداره و کسی یادش نمی‌مونه. بعدم چه اهمیتی داره اگه کسی یادش بمونه؟ چه اهمیتی داره اگه آدمایی که نظرشون برام مهمه اینو ببینن و به فرض یادشون بمونه؟ من اینجا با چی دارم تعریف می‌شم؟ اون عکس یا اون اشتباه؟

واقعا مسخره‌س، چون این همه وقت می‌ذاری و وسواس به خرج می‌دی، ولی بهت ثابت می‌شه که بازم با این وجود امکانش هست اشتباه کنی!

برا همین با اینکه می‌دونم برطرف کردنش شاید جدی‌تر از این حرفا باشه، فعلا می‌خوام یه جا تمرین کنم. چون تو پست نوشتن‌ها هم خیلی این درگیری رو دارم، فکر کردم یه وقتا همین‌جا بنویسم. حتی نه طبق عادت توی ورد، تو همین پنل شروع به نوشتن می‌کنم و به خودم اجازه نمی‌دم بیشتر از یه بار از اول بخونمش!

عنوانای این مدل پستا رو هم مثل همین یکی می‌ذارم که اگه نخواستین باز هم نکنین کلا. ممکنه نظرا رو هم تایید نکنم.

دعا کنید خدا منو شفا بده =))