سلام دوستان :)

نمی‌دونم شما هم این روزا با بیان به مشکل خوردین یا نه. برا من که هر روز یه پیچش داره شل می‌شه :/ گفتم اینجا بگم شاید بعضیاش مشترک باشه، یا بعضیاش به مرورگری چیزی مربوط باشه. اگه نکته‌ای به نظرتون اومد ممنون می‌شم راهنمایی کنید.

ویرایش: خیلی خیلی ممنون از کامنت‌ها و راهنمایی‌ها. یه توضیح برا مواردی که حل شدن در ادامه‌ی هر کدوم اضافه کردم.

۱) از دیروز کلا بیان و وبلاگ‌هاش رو با مرورگرای لپ‌تاپ (با یا بدون وی‌پی‌ان) نمی‌تونم درست باز کنم. از این ارورهای امنیتی میده که باید بگی باشه آقا، unsafe بازش کن. این وضعیت برای هر بار باز کردن پنل یا وبلاگا تکرار می‌شه. رو گوشی این مشکل وجود نداره (یه بار فقط پیش اومد یعنی). انگار مشکل از خود بیانه که سرتیفیکیت امنیتیش رو تمدید نکرده برا همین مرورگرها هشدار می‌دن ممکنه اطلاعات‌تون دزدیده بشه و این صحبتا. ولی شایدم مشکل از جای دیگه‌س. برا شما هم این پیش اومده؟

✔ این مسئله ظاهرا حل شده. احتمالا از بالا اقدامی کردن :) به هر صورت دیگه جایی ارور نمیاد و تو موزیلا هم بغل آدرس صفحات علامت قفل برگشته.

۲) چند وقته بعضی وبلاگ‌ها رو که با لپ‌تاپ باز می‌کنم قالبشون برام بالا نمیاد. فقط متن‌ها رو می‌بینم که رفتن یه سمت. انگار کلا css قالب پریده باشه. رو مرورگرهای مختلف امتحان کردم، همینه. برای یکی از این افراد که کامنت گذاشتم گفت برای خودش مشکلی نداره. الان دو نمونه‌شون رو تونستم پیدا کنم؛ این وبلاگ و این یکی. قالب اولی روی گوشیم درست میاد، دومی روی گوشی هم نمیاد. تنها اشتراکی که پیدا کردم منبع قالبشون بود. می‌شه ببینید برای شما چطوریه؟

✔ ناگهان (!) به این نتیجه رسیدم که این مشکل هم با همون روشی که تو شماره ۳ بهش رسیدیم حل می‌شه! حتی دیدم وبلاگ‌های بیشتری هم بودن که عکس‌های قالب‌هاشون رو نمی‌دیدم یا فونت‌هاشون درست برام نمی‌اومد، فقط چون قالب‌های اونا اون‌قدری به هم نمی‌ریخت متوجه نشده بودم!

۳) باز چند روزه عکس‌هایی که تو پست‌هاتون می‌ذارین (غیر از عکسایی که تو صندوق بیان آپلود شده‌ن) برام لود نمی‌شن :)) این مشکل رو فقط با کروم و روی لپ‌تاپ دارم. تازه وقتی Open image in new tab رو می‌زنم باز می‌شن ولی تو خود صفحه‌ی پست نه. این دیگه چه جورشه؟ :/

✔ یکی از دوستان لطف کردن این لینک رو فرستادن. خلاصه‌ش اینه که اگه شما هم این مشکل رو تو کروم دارین، تو اون سایتی که هستین رو علامت قفل (یا علامت تعجب؛ اگه secure نباشه!) کنار آدرس کلیک کنید و برین تو site settings. تو لیست پرمیشن‌هایی که میاره، حالت مربوط به Insecure content رو به Allow تغییر بدین.‌

۴) چند روز پیش تو یکی از وبلاگ‌ها دیدم گفته بودن قالب‌های عرفان (روحش شاد) یه باگی داره و در صورتی که برای یه پست تعیین کنیم که نظرا خصوصی باشن، کلا باکس کامنت رو نشون نمی‌ده. اون موقع اهمیتی ندادم، نه راه حلش رو دیدم نه آدرسش رو جایی ذخیره کردم. خیلی کلید اسرار طور، چند روز بعدش که می‌خواستم کامنت‌های اون پست سی روز نوشتن رو خصوصی بذارم متوجه شدم که بله، واقعا همچین مشکلی هست :)) کسی راه حلی داره یا اون پست رو یادشه تو چه وبلاگی بوده؟

✔ ممنون از دوستانی که اون پست و وبلاگ رو بهم گفتن: عدم نمایش فرم ارسال نظر خصوصی. خودم هنوز انجامش ندادم البته.

۵) با صندوق بیان هم مشکل داشتم که اون رو خودم فهمیدم باید چی کار کنم :))

✔ به جای اینکه از توی پنل واردش بشم که هیچی نمیاره، از اول از آدرس box.bayan.ir بازش می‌کنم!

اگه راجع به هر کدوم‌شون راه حلی داشتین، ممنون می‌شم کمک کنین. دیگه اعصابم داره به هم می‌ریزه :))