سلام. اول بگم که این پست بیشتر یه جمع‌بندیه برای خودم :)

با نگاهی به بولت ژورنال مرداد درمی‌یابیم که:

۱) پیرو حرفایی که تو این پست با هم زدیم، سعی کردم یه کم صبرمو بیشتر کنم و سر هر چیز کوچیکی عصبی نشم و جواب ندم. تا جایی که حواسم به واکنش‌هام بود یه علامت می‌زدم براشون. قطعا الان ۱۸۰ درجه عوض نشدم، حتی شاید ۹۰ درجه هم عوض نشده باشم! ولی حس می‌کنم یه ذره راحت‌تر می‌تونم خودمو کنترل کنم و سکوت کنم جاهایی که باید. (مرسی جدا از نظرات‌تون توی اون پست :) )

۲) به کمک اپ headspace یه مقدار تمرین مدیتیشن کردم. (تمرینای روزانه‌ی خوبی داره ولی مشکلش اینه که بیشترش پولیه و از یه جا به بعد دوباره قبلیا رو گوش می‌دادم :/) هنوزم دقیقا نمی‌دونم دنبال چی باید باشم ولی یکی دو بار که ذهنم خیلی مشغول شده بود تا حد خوبی تونستم به کمک تجربه‌ای که از تمریناش داشتم ذهنمو آروم کنم.

۳) مقدار خوب ولی پراکنده‌ای کتاب خوندم. این مدلی که سه تا کتاب همزمان دستم بود :| (و همچنان هست!)

۴) ورزش کردم. دوباره باشگاه رفتنو شروع کردم و دو سه تا جمعه هم رفتم دوچرخه‌سواری.

۵) هر روز یه کم لغت زبان خوندم. حتی اون روزی که سفر بودم.

۶) هیچ‌کدوم از فیلم و سریالایی رو که دنبال‌شون بودم و دانلود می‌کردم ندیدم! (حتی عصر جدیدم نمی‌دیدم :/ فقط هیولا رو با خونواده می‌دیدیم!) عوضش از دو سری فیلم آموزشی که با خودم قرار گذاشته بودم ببینم، یکیش کامل شد.

۷) تو یه هفته‌ای که مامانم به خاطر عمل بابابزرگم تهران نبود، چند بار غذا درست کردم!! (اصولا زیاد میونه‌ی خوبی با آشپزی ندارم. شاید یه علتش اینه که خوشم نمیاد کسی وایسه بهم یاد بده و انگار دلم می‌خواد تجربی یاد بگیرم، ولی فرصتش کم پیش میاد. -این فقط مختص آشپزی نیست. و زیادم خوب نیست!- به هر صورت راضی بودم از خودم! الانم دوباره مامانم رفته و بیچاره باقی خونواده که گیر من افتادن :دی)

۸) کارای پروپوزالم رو هم چند سانتی جلو بردم :دی [اموجی کوباندن بر سر]

۹) و خب اینم بگم که دو تا از کارایی رو که اول ماه مشخص کرده بودم، انجام ندادم :(

این از این :) بریم سراغ شهریور و ادامه دادن اینا و جبران نواقص (!) به علاوه‌ی یکی دو تا چالش جدید :)