خطبه‌ی حضرت علی -علیه السلام- در عید فطر:

اى مردم! امروز شما، روزى است که در آن به نیکوکاران پاداش داده می‌شود و بدکاران در آن، زیان مى‏‌کنند. امروز، شبیه‌‏ترین روزها به قیامت شما است. با بیرون آمدن خود از خانه‌‏هایتان به مصلاى خود، از بیرون آمدن از گورها و رفتن به پیشگاه خداوند یاد کنید، و از توقف و ایستادن خود در مصلى، وقوف خود در برابر خدا را یاد کنید، و از بازگشت خود به خانه‌‏هایتان بازگشت خود را به جهنم و بهشت فرا یاد آرید.

و اى بندگان خدا! بدانید نزدیک‏‌ترین و کم‌ترین چیز که براى مردان و زنان روزه‌‏گیر فراهم است، این است که فرشته‏‌اى در آخرین روز ماه رمضان به آنان ندا مى‌‏دهد که: «اى بندگان خدا! بر شما مژده باد که گناهان گذشته شما آمرزیده شد، بنگرید که در آینده چگونه خواهید بود.»

سلام :)

عیدتون مبارک باشه🌹 نماز روزه‌هاتونم حسابی قبول باشه.

امسال ماه رمضون برام کمی سخت‌تر از سال‌های قبل بود. پارسال که کلا بعد از کنکور بود و هیچ کاری نداشتم تو ماه رمضون :)) سال‌های قبل هم نهایتش چند بار می‌رفتم امتحان می‌دادم که البته اونم سختی‌های خودشو داشت. امسال رفت و آمد و کار و کلاسام بیشتر بود، ولی خدا رو شکر بازم خوب گذشت. هرچند حس می‌کنم میزان معنویتم اومده بود پایین :(

بگذریم! براتون نون خامه‌ای آوردم!😄 هم به مناسبت عید هم ۲۰۰ تایی شدن‌مون :دی بفرمایید، تعارف نکنید :)) (خامه‌شم شکلاتیه خودم هوس کردم😩)

بیاید بگید برنامه‌تون برای تعطیلات چیه؟ مسافرتی جایی رفتین؟

ما که همین تهران موندیم، قراره خاله‌م اینا مسافرت بیان پیشمون :)

تازه یکی از لوله‌های آب ساختمون، دقیقا اون بخشیش که از پشت اتاق من می‌گذره خراب شده و چکه می‌کنه. سر شب دیدیم حمام قابلیت تبدیل شدن به استخر رو داره =)) اینه که دیگه با شمال رفتن بقیه دلم نمی‌سوزه، تازه‌شم تو ترافیک نموندیم اون همه :دی

* عنوان؛ مصرعی از سید محمدجواد شرافت