سلام به همگی. عید مبعث مبارک‌تون ^_^

راستش تو یکی دو هفته‌ی اخیر دو تا از آشناها به خاطر کرونا فوت کردن (نزدیک نبودن زیاد)، و امروز داشتم فکر می‌کردم که تو این یه سال چقدر از اقوام و آشناهای دور و نزدیک خودمون و دوستای حقیقی و مجازی‌مون به خاطر کرونا یا دلایل دیگه از بین‌مون رفتن. بعد فکر کردم کاش بشه تو این هفته‌ی آخر سال یه ختم قرآنی چیزی بگیریم و ثوابش رو هدیه کنیم به روح عزیزایی که دیگه بین‌مون نیستن.

فکر کردم اینجا مطرحش کنم ببینم چه تعداد مایل به همراهی‌ان. تا حالا تو وبلاگم از این برنامه‌ها نداشتم و نمی‌دونم چه‌جور می‌شه. فقط فکر کردم اگه جمعی باشه خیلی بهتره.

حالا خودم نظرم رو ختم قرآنه و اینکه هر کس هر اندازه‌ای که می‌تونه در طول هفته‌ی آینده بخونه انتخاب کنه که ایشالا تا شب جمعه‌ی هفته‌ی دیگه حداقل یه دور ختم قرآن رو داشته باشیم. ولی اگه پیشنهاد دیگه‌ای دارین، مثلا یه تعداد از یه سوره‌ی خاص یا هر پیشنهاد دیگه‌ای، بگین حتما.

بی‌زحمت فعلا تو کامنتا نظراتونو بگین که ببینم چقدر استقبال می‌شه و چه ختمی می‌خوایم بگیریم. بعد امشب یا فردا صبح پست رو ویرایش می‌کنم یا دوباره می‌ذارم که اون‌موقع لطف کنین بگین چی یا چه بخش‌هایی رو می‌خونین.

پیشاپیش ممنون از همراهی‌تون :)

 

ویرایش:

خب مرسی از کسایی که کامنت گذاشتن. اونایی که نظر دادن همه با ختم قرآن موافق بودن پس همین رو پیش می‌گیریم :)

الزامی نیست هر کی حتما یه جزء بخونه، می‌تونین کمتر هم بخونین. فقط برای این که تقسیم‌بندیش راحت‌تر بشه، طبق تقسیم‌بندی اکثر قرآن‌ها که هر جزء می‌شه ۲ حزب و هر حزب خودش ۴ قسمته، بیاین کوچیکترین مقدار رو بگیریم هر یک‌چهارم حزب (که دو سه صفحه بیشتر نیست).

پس اگه دوست دارین شرکت کنین، لطفا شماره‌ی جزء مورد نظر یا حزب‌های اون جزئی که می‌خواین رو کامنت کنین.

+ اگه تقسیم بندی قرآن‌تون به این صورت نیست، بگین چه تعداد حزب یا بخش‌های کوچکتر رو می‌خواین بخونین که من بهتون بگم از کجا تا کجا می‌شه.

+ یادتون باشه هر مقداری رو که مشخص می‌کنین تا جمعه‌ی هفته‌ی بعد (۲۹ اسفند) بخونین.

جزءهای باقی‌مونده:

جزء ۱ جزء ۱۱ جزء ۲۱
جزء ۲ جزء ۱۲ جزء ۲۲
جزء ۳ جزء ۱۳ جزء ۲۳
جزء ۴ جزء ۱۴ جزء ۲۴
جزء ۵ جزء ۱۵ جزء ۲۵
جزء ۶ جزء ۱۶ جزء ۲۶
جزء ۷ جزء ۱۷ جزء ۲۷
جزء ۸ جزء ۱۸ جزء ۲۸
جزء ۹ جزء ۱۹ جزء ۲۹
جزء ۱۰ جزء ۲۰ جزء ۳۰

دوستان همه‌ی جزءها انتخاب شدن و ایشالا تا آخر هفته‌ی آینده خونده می‌شن.

ممنونم از همگی بابت همراهی‌تون. ان شاء الله خدا روح همه‌ی رفتگان رو قرین رحمتش قرار بده🙏

پ.ن. راستی اگه دوست داشتین تو وبلاگاتون هم اطلاع‌رسانی کنین :)

پ.ن۲. اگه نکته‌ای هم به ذهنتون رسید که حس می‌کنین باید اضافه بشه بهم بگین، مرسی.