سلام، خوش اومدین :)

من فاطمه‌م و ممنونم که اینجایید و نوشته‌های گاه و بی‌گاه من رو می‌خونید :)

چند نکته رو دوست داشتم تو این صفحه بنویسم:

* نمی‌خوام اینجا از خودم مشخصات خاصی بدم، فکر می‌کنم هر چی لازمه تو خود پست‌ها هست. ولی چند تا چالش بودن که توشون کمی از خودم و اینجا نوشتنم گفتم. فکر کردم لینک اون‌ها رو بذارم اینجا:

مرام‌نامه‌ی وبلاگ من

این من هستم

فاطمه پاسخ می‌دهد :))

* از شهریور ۹۷ توی این وبلاگ می‌نویسم و مسلما ممکنه الان با بعضی حرف‌هایی که تو پست‌های قدیمی‌تر نوشته‌م موافق نباشم. گاهی که برمی‌گردم و بعضی پست‌های قدیمی رو می‌خونم می‌بینم در بعضی مسائل چقدر متفاوت یا حتی اشتباه فکر می‌کردم یا الان دید جامع‌تری دارم. گاهی دلم می‌خواد اون پست‌ها رو حذف کنم! ولی فکر می‌کنم خوبه که بذارم باشن چون یادآور اینه که در طول زمان چقدر طرز فکر آدم راجع به مسائل کوچیک و بزرگ می‌تونه عوض بشه و رشد کنه. این تغییر نیاز به آگاهی داره و بخشی از این آگاهی از حرف زدن و نوشتن درباره‌ی اون موضوع و دریافت کامنت‌هایی میاد که فکر آدم رو نقد می‌کنن. الزاما هم منظورم مسائل اعتقادی یا چنین چیزهایی نیستن. ممکنه برداشت من درباره‌ی یک امر روزمره محدود به تجربه‌ی خودم باشه ولی با نوشتن ازش و خوندن نظرات مختلف برداشت جامع‌تری پیدا کنم. این یکی از مزیت‌های مهمیه که وبلاگ‌نویسی همیشه برای من داشته.

* در مورد پست‌های رمزدار؛ غیر از معدود پست‌هایی که از همون اول رمز دارن، بعضی پست‌های دیگه رو هم که جنبه‌ی شخصی‌تری دارن بعد از گذشت یه مدت رمزدار می‌کنم (نمی‌دونم مشکلم با تغییرشون به حالت پیش‌نویس چیه! انگار دوست دارم از تو خود صفحه‌ی وبلاگ برام قابل دسترسی باشن).